BUSINESS COACHING

Az egyéni fejlesztő folyamat során segítek a vezető vezetésszakmai kihívásainak megoldásában. Minden esetben a résztvevő saját témáját dolgozzuk fel, az önismeret és az önreflexió módszerével. Ez az egyik leghatékonyabb önfejlesztő szervezetfejlesztési eszköz, amelynek eredménye pozitív hatással tud lenni a közvetlen munkahelyi környezetre is. 


Létszám: 1 fő
Jelenlét: online és offline coachingra is van lehetőség 
Időtartam: általában 8-10 alkalom, hetente vagy kéthetente, alkalmanként 1-1,5 óra 

COACHING SZEMLÉLETŰ
 MENTORING

Coaching szemléletű, erőforrásokra, saját, önazonos megoldásokra fókuszáló folyamat, azonban az alkalmak során a coach-mentor-tanácsadó-tanár módszertanok váltakoznak az ügyfél aktuális igényei alapján. A vezető vezetőként gyakran megoldhatatlannak tűnő kihívásokkal szembesül, melyeket sokszor egyedül kell megoldania, nem tudja azt megbeszélni senkivel.  Coaching szemléletű mentorként ebben tudom őt kísérni, támogatni. Ez egy hosszú távú partneri kapcsolat, mely támogatja a vezetőt a mindennapi elakadásai és feladatai során egyaránt.


Létszám:
1 fő
Jelenlét: online és offline coachingra is van lehetőség 
Időtartam: hetente vagy kéthetente, alkalmanként 1-1,5 óra

TRÉNING

A tréning elsődleges célja a készségek és képességek fejlesztése, változtatása, de nem ritka, hogy emellé tudásmegosztás is párosul. Nagyon jó eszköz olyan ismeretek átadására és készségszinten történő megértésére, valamint gyakorlására, melyek a csapat többi tagját is érintik és segíthetik a mindennapi munkavégzést.

Néhány tréning téma, amivel gyakran dolgozom:

  • Generációk a munkahelyen
  • Csapatok az online térben
  • Változáskezelés
  • Kommunikáció
  • Asszertív kommunikáció
  • Konfliktuskezelés
  • Panaszkezelés
  • Time management
  • Csapatépítés
  • Vezetői skillek
  • Önismeret
  • Személyiségtípusok

Jelenlét: személyes vagy online (ez az adott témától is függ)
ideális esetben külső helyszínen
Időtartam: ½, 1 vagy 2 nap

  • Generációk a munkahelyen: beszélünk a generációs jellemzőkről és az ezekből adódóan a munka világában megjelenő legfőbb kihívásokról és az generációk közötti hatékony együttműködésről
  • Csapatok az online térben: megmutatom hogyan és milyen eszközök segítségével működhetnek eredményesen együtt a csapatok akkor, ha az egyetlen közös terük az online világ
  • Változáskezelés: felkészítelek, hogyan lehet a változást feszültségek nélkül elfogadni, megérteni és erőforrásként használni
  • Kommunikáció: elsajátíthatod a verbális és nonverbális kommunikáció alapjait, a tudatos kommunikációt
  • Asszertív kommunikáció: megtanítom, hogyan kommunikálj magabiztosan és érvényesítsd úgy a vágyaidat, hogy közben a másik fél igényeit is tiszteletben tartod
  • Konfliktuskezelés: megmutatom hogyan fordítsd meg és aknázd ki a konfliktusban rejlő lehetőségeket
  • Panaszkezelés: megtanítom, hogy alkalmazd a konstruktív gondolkodást egy terhelt helyzetben
  • Time management: megmutatom hogyan használd az időt hatékonyabban a munka és magánélet során
  • Csapatépítés: felfedezzük hogyan lehet könnyen, hatékonyan és eredményesen együttműködni
  • Vezetői skillek: megismerhetsz számos vezetőt segítő eszközt és módszert, amelyekre támaszkodva tudatosabb lehetsz a vezetői feladataidban
  • Önismeret: feldolgozzuk és fejlesztjük a benned rejlő akadályozó tényezőket
  • Személyiségtípusok: elsajátíthatod hogyan kezeld jobban a különböző kapcsolataidat
Olvass Tovább

TEAM COACHING

Célja a közös “tanulás”, annak érdekében, hogy a team kollektív képessége, teljesítménye és együttműködése növekedjen. A módszer során kis csoportban, a csoport által meghatározott témákon dolgozunk. A folyamat során amellett, hogy az adott témára közös megoldás születik, csökkennek a feszültségek és a felmerülő konfliktusok száma is.


Létszám: 6-8 fő
Jelenlét: online és offline team coachingra is van lehetőség 
Időtartam: általában 4-6 alkalom, alkalmanként 3-4 óra

EMPLOYEE MENTAL 
WELLBEING COACHING

Hosszú távú együttműködés, melynek célja, hogy a munkatársak segítő beszélgetések, coaching, mentoring vagy mediáció keretében mentálhigiénés támogatást kapjanak.  Együttműködés esetén megegyezés szerint hetente vagy kéthetente egy teljes napon érkezhetnek a kollégák beszélgetésre, melynek célja a személyes jóllét, és így a munkahelyi jóllét növelése.


Létszám: egyszerre 1 fő
Jelenlét: online és offline coachingra is van lehetőség 
Időtartam: igény szerint, hetente vagy kéthetente, alkalmanként 50 perc

SZERVEZETFEJLESZTÉS

A program célja, hogy a humán folyamatok gördülékenyebben működjenek és jobban illeszkedjenek a vállalat elvárásaihoz, ezáltal egy hatékonyabb működést támogassanak.
Ehhez fel kell térképeznünk a cégen belüli emberi folyamatok kritikus pontjait,
 majd a diagnózist követően, annak eredményeire épülve egy komplex javaslatcsomagot valósítunk meg.
A fejlődéshez idő kell, a változás nem egyik napról a másikra fog megtörténni. A teljes, több hónapig tartó folyamatra ütemezett program készül, így jól tervezhető.

A folyamat lépései

Helyzetfelmérés

Kérdőívek és interjúk segítségével felmérjük a szervezet humán folyamatait érintő elakadásait, kritikus pontjait.

Programjavaslat és ütemezés

Konkrét, ütemezett programot készítek egy javasolt időtávra, mely tartalmazza a program pontjait és hogy abban ki, mikor és milyen módon vegyen részt. Emellett az ütemezésre és a költségekre vonatkozóan is javaslatot készítek.

Megvalósítás

A megvalósítás során az elfogadott programterv szervezeti és egyéni szinteken való beépítése zajlik le az ütemezés alapján. Ennek része a folyamatos monitorozás is, így az eredmények függvényében könnyebben módosíthatók és alakíthatók a stratégiai pontok.

Visszamérés

A programjavaslat végrehajtását követően ellenőrző felmérést végzünk és kiértékeljük a lezárt stratégia hatékonyságát. A visszamérés módszere attól is függ, hogy milyen lépéseket tartalmaz a stratégia.

MIT MONDANAK ÜGYFELEIM?

Tudom, hogy ezek a problémák megoldhatók és legyőzhetők. Bármilyen fejlesztő folyamat során alapvető fontosságú a támogató, ítélkezésmentes,

BUSINESS COACHING

Leila kiemelkedő tudású coach, akinek meglátásai nem csupán elméleti tanácsok, hanem megvalósítható stratégiák, amelyek segítségével a kihívások érthetőkké és kezelhetőkké válnak. A fejlődésem iránti elkötelezettsége az első pillanattól fogva egyértelmű volt. Szaktudása, elkötelezettsége és őszinte törődése kiemelkedővé teszi területén. Csak ajánlani tudom mindenki számára, aki szeretné kommunikációs készségeit fejleszteni, vagy tartós mentorálást keres. Hozzájárulása a szakmai fejlődésemhez felbecsülhetetlen, és biztos vagyok benne, hogy mások is hasonlóképpen profitálhatnak a szakértelméből.

Dolly Director of Corporate and Digital Affairs, Grayling Hungary
TRÉNING

Leila egy nagyon felkészült és tapasztalt kommunikációs szakember. Mindig örömmel dolgozunk együtt egyéni és csoportos folyamatokban egyaránt. Érzékenyen és hihetetlenül rugalmasan tudja támogatni a tréning és coach folyamatokat, ezért a tanulás vele nagyon könnyen megy. Gyerekjáték, mert mindig maximálisan jelen van és türelmes odafordulással tereli vissza elkószált fókuszunkat. Azonnal érzi, hogy mi kell a csapatnak ahhoz, hogy a legtöbbet ki tudja hozni magából. Az Affideát már régóta sikeresen kíséri, hogy jobbak legyünk a kommunikációnkban. Emberi hozzáállása, lelkiismeretessége tartós, hosszantartó értéket adott munkatársainknak.

Tünde Customer Experience Manager, Affidea Magyarország
BUSINESS COACHING

Leilában egy olyan szakembert ismertem meg, akihez bármilyen témában, problémával vagy kérdéssel fordulhatok. Hozzáállásával, kérdéseivel, kívülről jövő, de tűpontos meglátásaival mindig előre vitte a beszélgetéseinket.

Anikó Senior Analyst, SmartTrak
KARRIER ÉS LIFE COACHING

46 évesen, elsősorban tanári múlttal pályaválasztást határoztam el, de egy-két hónap után annyira megakadtam, hogy éreztem, segítségre van szükségem. Leila a professzionális technikai segítségen túl hatalmas ajándékot adott. Miközben apránként közös erővel kibontottuk, mit is szeretnék, mihez is értek, mik az értékeim, képességeim, lassan – és véglegesen!- visszaadta a valaha, valahol elveszett önértékelésemet, az önmagamba vetett hitemet. Nem lehetek elég hálás érte, köszönöm!

Boglárka értékesítési munkatárs, DMS One Zrt.

Akik engem választottak

BESZÉLGESSÜNK, FOGLALJ IDŐPONTOT